Tøj med tryk er perfekt, når I skal på messe
8. november 2021Hvad end du er selvstændig eller en del af en virksomhed, skal du læse med her! Det handler nemlig om, hvordan din virksomhed kan brande sig selv igennem jeres egen unikke tøjkollektion. Det er velkendt inden for branding, at synlighed skaber opmærksomhed. Netop derfor er tøj med påtrykt logo blevet populært.
Populært merchandise
At skabe fokus omkring ens virksomhed eller brand kan gøres på uendelig mange måder. Inden marketing gik over til at blive digitaliseret i den grad, vi er vant til i dag, var merchandise et godt alternativ til annoncering i fx dagblade eller via bannere. Det er stadig populært at få tryk t-shirts eller sweatshirts med virksomheders logo på i dag. Du kan hurtigt finde en forhandler, der kan omsætte jeres logo til et tøjtryk. Klik her for at få et overblik over tøj med tryk.
Derfor fungerer tøj med tryk godt på en messe
Merchandise kan bestå af mange forskellige genstande, hvor jeres virksomhedslogo er på. Det er klassisk at merchandise består af fx kuglepenne, viskelædere, kopper eller sågar lakridser med logo på. Ligeledes er det populært med påtryk logo på fx korte- og langærmede trøjer. Det er næsten kun fantasien, der sætter grænser for, hvad der kunne være fedt med virksomhedens logo på.
Når I skal på messe og skabe synlighed omkring jeres virksomhed, er det derfor en god idé at have forskelligt udvalg af merchandise med logo på. Særligt tøj med tryk kan skabe opmærksomhed. Det skaber sammenhængskraft, hvis I sammen på messen har jeres eget brand på jeres tøj. Det viser, at I har et fællesskab til omverdenen. Det er derfor en god idé at have t-shirts med på messen, som I kan dele ud til dem, der besøger jeres stand og viser interesse for virksomheden.
Dagligdagens ambassadør for jeres virksomhed
Det interessante sker oftest efter selve messen. Når en person bærer jeres tøjtryk efter messen, er personen automatisk en ambassadør for jeres virksomhed. Folk omkring dem vil spørge ind til trøjen, og de kan dermed viderefortælle den gode historie, som I allerede har givet dem på messen.
Det kan altså både få personen, der bærer tøjet, til selv at tænke videre over jeres virksomhed og dermed vise interesse i den efterfølgende. Samtidig kan personen vække andre folks interesse ved at have tøjet på og blive spurgt ind til det. Alt i alt er det en win-win for jeres virksomhed at trykke tøj med logo.